نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
9243
-
الف
+

نخستین سریال کارگردان «مغزهای کوچک زنگ زده» با بازی «فرشته حسینی»

فلمبرداری سریال «قورباغه» به کارگردانی «هومن سیدی» با نقش آفرینی «فرشته حسینی» به پایان رسید.

به گزارش آی فیلم 2 ، «قورباغه» عنوان سریالی به کارگردانی «هومن سیدی» است که فلمبرداری آن در ایران و خارج از این کشور به پایان رسیده است.

هم اکنون مراحل تخنیکی این سریال ادامه دارد و به احتمال بسیار زیاد زمان نشر آن از اوایل سال آینده خواهد بود.

«فرشته حسینی»، «نوید محمدزاده»، «صابر ابر»، «سحر دولتشاهی»، «نوید پورفرج» و «هومن سیدی» ازجمله بازیگرانی هستند که در سریال قورباغه ایفای نقش کرده اند.

«فرشته حسینی» بازیگر سینما و تیاتر که اصالتی افغانستانی دارد در سال 1376 در تهران متولد شد.

او از دانش آموختگان «اصغر محبی»، «مهتاب نصیرپور» و «محمد رحمانیان» بازیگران پرآوازه سینما و تلویزیون ایران می باشد.

«فرشته حسینی» نخستین بار به شکل حرفوی در فلم سینمایی «یلدا» به نویسندگی و کارگردانی «مسعود بخشی» و تهیه‌کنندگی «علی مصفا» ایفای نقش کرد.

فرشته حسینی

وی با بازی در فلم سینمایی «رفتن» به کارگردانی «نوید محمودی» موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فلم از جشنواره بین‌المللی فلم مراکش شد. 

فرشته حسینی

فلم «شکستن همزمان بیست استخوان» ساخته «برادران محمودی» اثر دیگری است که «فرشته حسینی» در آن ایفای نقش کرده است.این فلم مدتی پیش در سینماهای ایران و افغانستان به نمایش درآمد.

هفت و نیم

از جدیدترین نقش آفرینی این بازیگر جوان افغانستانی می توان به فلم سینمایی «هفت و نیم» به کارگردانی «برادران محمودی» اشاره کرد که نخستین اکران خود را در چندی قبل در جشنواره فلم بوسان تجربه کرد.

گفتنی است که «هومن سیدی» کارگردان، بازیگر، فلمنامه نویس و تدوین‌گر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران است که فلم «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی وی در جشنواره های داخلی و خارجی جوایز متعددی را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید :

بازیگر افغانستانی فلم «یلدا»: کارگردان نقش مهمی در شناخته شدن یک بازیگر دارد

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر